London 10/10 :1

Igår var en tung dag, mitt resesällskap åkte, mitt pass försvann & jag kände mig väldigt ensam. Denna ensamhet växte sig destu större när jag läste på internet att alla kompisar hemma var på diverse fester & hit & dit. Så då kände jag att jag inte kunde vara sämre. Stina & Agnes skulle visa mig vart svenska kyrkan låg, så då passade vi på att gå in på den svenska puben med.



Ishockey på tv, trogna Skellefteå fans




De tyckte även jag skulle vara med på en bild..




Efter detta drog dem hem & jag tog mig in i innekärnan av London vid Piccadilly Circus, & alla klubbar där. Det var häftigt att se. Massa folk var det ute & jag hängde på några främlingar ett tag, sen vid halv tre åkte jag hem & la mig. Det var nog ett bra val, är lite seg idag, haha.


Idag ska jag gå ner till Hyde Park & titta på ett maraton där med 40 000 deltagare, sen ska jag gå till svenska kyrkan & se om de kan hjälpa mig lite. Ha en bra dag!


Oxford Street




Typisk buss



Church by Night






Kommentarer
Postat av: Tove

Åker du hem redan blir jag deprimerad -.-

2010-10-10 @ 12:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0