London 10/10 :2

Var idag i Svenska kyrkan, det kändes bra. Det var verkligen en fantastisk känsla att komma in där & alla pratade svenska. Och inne i själva kyrkan var det ett sånt lugn & en sån trygghet. Det luktade precis som det gör i en kyrka hemma , stearinljus & gamla böcker. Där satt jag en stund & myste & tänkte på livet. Sen fick jag hjälp av en dam som jobbar där hon ringde lite folk åt mig & förklarade hur jag skulle göra med passet & allt, vänligt !

The Swedish church in London



Några häftiga hus på väg till kyrkan




Innan jag gick in på vandrarhemmet köpte jag en sån här på Donken. Det finns inte i Sverige. Det är en milkshake med smak av Mars. Låter skumt , men är faktiskt riktigt gott. På tal om det så gillar dem att göra Mars flytande här, finns flera såna drickor. En sån måste jag med prova innan jag beger mig hemåt.





Nu blir det chill i sällskapsrummet, sen ut & gå, mot Buckingham Palace!


Kommentarer
Postat av: Ulla

vad fin kyrkan är snygga kort i vanlig ordning

2010-10-11 @ 17:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0