London 11/10 :1

Idag har varit en händelserik dag, har äntligen fått ett pass, även om det tog sin tid. I morse slutade mitt förvaringsskåp att fungera & där i har jag alla kläder & dylikt, så jag fick gå ner till receptionen i endast T-shirt & trosor. Hela receptionen var naturligtvis full av killar, kul.

Efter detta gick jag till Svenska ambassaden & ordnade med passet. Sen gick jag till svenska kyrkan. Ska aldrig mer klaga på kyrkan, är så glad att de finns här.

Kvällen har jag spenderat med min rumskamrat, vi har gått över hela London innekärna , hur det nu gick till. Fish & Chips har vi med ätit , nice.


Nu ska jag sova, bilder kommer i morgon , internet är så segt här uppe. Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0